Monday, August 9, 2010

Anak Syarikat Milik Kerajaan Kedah Jual Arak!

Isu Hot ini, dalam Pas beria-ria mempertahankan kesucian moral dan etika parti mereka, rupanya terselit dalam sebuah anak syarikat milik kerajaan negeri kedah yang menjual arak dan berkemungkinan penghidang dan pelayannya adalah seorang muslim inilah, akibatnya berMBkan seorang ahli Pas yang hanya tahu bercakap, cakap dan terus bercakap tentang moral dan etika sedangkan duburnya bergelumang dengan najis
Sebuah blog mendedahkan sumbang moral dan etika perjuangan islam oleh anak syarikat kerajaan negeri kedah dan cuba kita nilaikan bersama sikap dwi double standard mereka.
Sediakan GPS anda agar tidak tersalah tempat. Kami bagi bukti tepat dan jitu.
Lokasi anak syarikat kerajaan PAS yang menjual arak sebagai salah satu punca pendapatan adalah di:
5*24’17″ Utara:
100*35’00″ Timur
Hanya ada satu tempat saja dengan koordinat tersebut di atas muka bumi ini, tak boleh silap.
Syarikat ini kemudian menyalurkan keuntungan kepada Ustaz Azizan melalui parent company syarikat ini, iaitu Perbadanan Kemajuan Negeri Kedah. Jadi jangan hairan jika elaun raya saja, Ustaz Azizan Rangkul RM20,000.
Tukang salur ialah CEO syarikat ini, iaitu Muhammad Sobri Osman (Cucu Saudara Ustaz Azizan).
Tukang mengarah ialah Pegawai Khas Kepada MB (Hal Ehwal GLC) iaitu Yusrain Zakri Adnan (Menantu MB yang juga AJK Pemuda PAS Kedah).
Oh ya, sebelum kami terlupa, dibawah ini, kami petik kenyataan Setiausaha Agung PAS pada 20 April 2010 untuk memberi sedikit cabaran kepada pembelit hukum:
“Umno, yang menerajui kerajaan pusat, yang memberi kelulusan kilang arak lebih banyak berdosa berbanding Datuk Zaid Ibrahim yang sudah bertaubat atas perbuatannya” Setiausaha Agung PAS, Dato’ Mustafa Ali.

Dan disini juga boleh kita rujuk pendirian PAS tentang arak dan hasil arak. Itu tentang cukai dari hasil arak, kalau sendiri jadi tauke arak, faham-faham sendiri la noo.

3 comments:

sarawakwira said...

mula-mula jual arak kemudian jual bangsa PAS tu jual negeri PAS tu jual agama PAS pakat jual diri lah....

Anonymous said...

apa nak jadi dengan kerajaan baru ni. dapat kuasa sikit dah lupa fitrah, semua tamak nak kaya cepat, di manakah erti perjuangan untuk agama, bangsa dan negara. serupa bertopengkan manusia namun di hati tetap laknatullah

Anonymous said...

Baru ni aku dengar ceramah dari pemimpin Pas. Ceramah memang berapi. Apa yang dibuat oleh BN nampaknya semua tak betul. Tapi bila aku fikir2, apakah yang dibuat oleh mereka selain dari berceramah? Berceramah saja tak boleh memajukan negara.