Friday, September 3, 2010

INILAH KEHEBATAN ANWAR

Anwar proksi CIA di Malaysia

Agensi-agensi perisikan yang utama di dunia merupakan satu rangkaian antarabangsa. Mereka adalah di belakang Anwar. VATICAN (JESUITS) – CIA – KGB – MOSSAD.

Saya tidak boleh memasukkan grafik di sini, jadi saya tidak boleh menunjukkan versi grafik sambungan antara 4 agensi-agensi. MI5 / MI6 ialah satu lagi agensi utama, tetapi tidak dimasukkan. Modus operandi Anwar adalah bersama dengan mereka. Anwar merupakan upahan agensi perisikan antarabangsa, dan melalui Anwar lah akan dilakukan “regime change”(perubahan kerajaan) di Malaysia.

PRU 12 sepatutnya menjadi masa terbaik untuk ‘regime change’ (fungsi utama NED), tapi mereka tak dapat cukup kerusi. Wan Azizah kata “fajar menyinsing” (New Dawn) untuk Malaysia selepas PRU 12.

Anwar pula kata “Malaysia Baru” – slogan bagi pilihanraya kecil Permatang Pauh. Mereka tidak pernah berputus asa, jadi mereka akan bermati-matian untuk PRU 13. Anwar Ibrahim boleh dapat sponsor dari luar negara (pinjam dulu), tetapi apabila sudah menang PRU, pinjaman harus dibayar balik oleh Malaysia. Info lanjut

No comments: